דרעי: "הנשיא נאם מהלב, האופוזיציה לא מוכנה לדבר"

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי: "הנשיא נאם מהלב, האופוזיציה לא מוכנה לדבר"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי בהצהרה בפתח ישיבת הסיעה: "אני לא מסכים עם כל המתווה של הנשיא, אבל זה בסיס שאפשר לדבר עליו. לצערי לא שמעתי בהפגנות ומאנשי האופוזיציה מישהו שמוכן לדבר. אנחנו מוכנים להידברות, אך לא כדי לברוח מהחקיקה"

    צילום: יונתן סינדל פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס אריה דרעי נשא הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת הסיעה בכנסת והתייחס ליוזמת הנשיא הרצוג, לפיגוע בירושלים, ולדברי היועמ"ש לשעבר מנדלבליט על פסיקת בג"ץ בעניינו.

    "נשיא המדינה יצחק הרצוג שאני מכבד ומוקיר הניח אתמול מתווה מעומק ליבו, כדי למנוע מלחמת אחים" פתח דרעי. "מתווה עם מספר נקודות שהוא מציע לפשרה. יש לנו מינימום שבוע ימים לשבת ולדבר על זה. אני לא מסכים עם כל המתווה של הנשיא, אבל זה בסיס שאפשר לדבר עליו. לצערי לא שמעתי בהפגנות ומאנשי האופוזיציה מישהו שמוכן לדבר. אנחנו מוכנים להידברות, אל לא כדי לברוח מהחקיקה. אפשר לשבת עכשיו ולדבר".

    "כל הקריאות הנוראיות לשפיכות דמים, דברים הזויים שנשמעים מאנשים בכירים, צריך להפסיק אותם. אני קורא לבוא ולדבר. אני מבהיר, לא נרד מהרפורמה, אבל אפשר לדבר על בסיס הנקודות שהעלה הנשיא. אני מקווה שאחרי ההפגנה ראשי האופוזיציה האחראים אלה שרוצים לתקן, יוכלו לבוא ולהיות שותפים לשיח" כך דרעי על הרפורמה.

    על הפיגוע הקשה בירושלים אמר: "קשה להתאושש מהתמונות של יום שישי ומתמונותיהם של שני המלאכים הקטנים בבגדי שבת. שני ילדים טהורים שהלכו עם בני משפחותיהם לשמחה משפחתית ונרצחו רק כי הם יהודים. כך גם האברך שנרצח מאותה הסיבה. הרוצחים המתועבים הללו לא מבדילים בן חרדים לחילונים או בין ספרדים לאשכנזים, הם מחפשים לרצוח יהודים.
    אני קורא לכולם – אחים אנחנו, אין לנו ארץ אחרת, בני עם אחד אנחנו וחשוב לזכור זאת. אני וכל חברי סיעת ש"ס מאחלים רפואה שלמה לאבי המשפחה שמצבו הידרדר ומחזקים את ידיה של האם הגדולה שמעודדת את כל עם ישראל בכוחות הנפש האדירים שלה".

    לגבי דברי היועמ"ש לשעבר בריאיון לחדשות 12 על כך שדרעי לא התחייב לפרוש מהחיים הפוליטיים והוא עבר עינוי דין אמר: "אתמול שמענו את הדברים של היועמ"ש לשעבר אביחי מנדלבליט, משום מה לא שמענו אותם ביום חמישי, רק אתמול. הוא דברים חדים, שמחזקים את מה שאמרתי כל השנים. הוא מודה שהיה עינוי דין לי ולבני משפחתי והוא לא יודע להסביר את עינוי הדין הזה. הוא גם אמר שלא היה שום הסדר מקל, ואני מוסיף ואומר שזה היה הסדר מחמיר".

    "כולם יודעים שאזרח אחר לא היה מגיע לבית משפט על דבר כזה. מנדלבליט גם אמר שלא הייתה התחייבות שלי לפרוש מהחיים הפוליטיים. צר לי שעל סמך דברים לא אמיתיים ולא מבוססים בכלי התקשורת, נכתב מה שנכתב בבית המשפט העליון בעניין ה'השתק השיפוטי'. אני מקווה שהדברים יתוקנו על ידי מי שצריך לתקן אותם" כך דרעי בישיבת הסיעה.

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות